MIER

Met de werkgroep MIER (milieuraad) streven we ernaar om “Het groene logo” te verdienen.

Het komende jaar zetten we de volgende acties verder: vijverbeheer, aanplanting van het park, het inkleden van de dikke truiendag, …

Met het park heeft het college een grote troef in handen om werk te maken van Milieuopvoeding.

Met dankbaarheid denken we terug aan het grootse project “Aanleg van de vijver”. Met man en macht is er aan gewerkt. In de lessen biologie wordt dankbaar gebruik gemaakt van onze waterpartij om determinatieoefeningen te beleven (!).

Beheersdaden zijn jaarlijks terugkerende activiteiten van de MIER. Telkens worden leerlingen ingeschakeld bij het onderhoud van het kostbare stukje natuur van het college.