Muz

De Muz staat voor een MUZikale groep van leerlingen en leerkrachten die ervan houden om samen te zingen. We zingen verschillende genres: musical, pop, gospel…

Net zoals het diertje waarnaar we onszelf vernoemen (hoewel dat een klein beetje anders geschreven wordt), zijn we speels, muzikaal en vinden we het groepsgevoel heel belangrijk.

Wat doen wij zoal?

Naast regelmatig repeteren gaan we ook jaarlijks op koorweekend, luisteren we de eucharistieviering van onze school op, gaan we al eens Driekoningen zingen, zorgen we mee voor sfeer en gezelligheid op de opendeurdag, organiseren we ook af en toe een workshop met een externe lesgever en proberen we jaarlijks een culturele uitstap te maken (bijvoorbeeld naar een musical of tof concert). En natuurlijk is er op het einde van het schooljaar ook ons jaarconcert!

Zin om mee te komen zingen of om naar een optreden van ons te komen kijken en luisteren? Spreek dan mevrouw De Keersmaeker even aan.